Beskrivelse af SFO Tranum

Dagligdagen i Tranen: SFO`en åbner kl. 6.15 i børnehavens lokaler og dagen starter stille og roligt sammen med de andre morgenbørn i Tranum SI, med at børnene kan få morgenmad her indtil kl.7.30. I tidsrummet fra kl. 13.10 eller 14.10 når børnene får fri, spiser alle medbragt eftermiddagsmad. Derefter har børnene mulighed for at deltage i aktiviteter og lege inde og ude. Aktiviteterne fortsætter indtil ved 16.00 tiden, hvor børnene samles med de øvrige børn i Tranum SI. Kl. 16.55 lukker SFO´en, dog kl. 15.55 om fredagen.

Forældresamarbejde: Vi står altid til rådighed for en samtale med Jer forældre angående jeres barns trivsel eller eventuelle problemer. Personalet har tavshedspligt. Desuden er der altid plads til en lille snak, om hvordan Jeres barn har haft det i dag, og hvad det har lavet.

Fravær: Personalet fører protokol med børnenes fremmøde. Det er derfor vigtigt at ændringer i mødetidspunkter, sygdom eller andet fravær meddeles til Tranen af forældrene inden barnets normale mødetidspunkt. Det kan gøres på SMS på tlf. 41913465, men forvent ikke svar tilbage.

Meddelelser: Vi vil orientere Jer om hvad der foregår her i huset på Aula. Alt vores skrift til Jer, foregår hovedsagelig på Aula, dog ikke feriesedler.