Beskrivelse af vuggestuen

Vuggestuen har åbent hver dag fra 6.15 til 16.55, dog til kl. 15.55 om fredagen. Vuggestuen kan kontaktes på tlf. nr. : 41913466.

Der arbejdes efter den styrkede læreplan. Alle pædagoger har i løbet af 2019 været på kursus i Den Styrkede Læreplan.

Forældresamarbejde: Vi står altid til rådighed for en samtale med Jer forældre angående jeres barns trivsel eller eventuelle problemer. Personalet har tavshedspligt. Desuden er der altid plads til en lille snak, om hvordan Jeres barn har haft det i dag, og hvad det har lavet.

Vi har i vuggestuen Larven et tæt samarbejde med dagplejen i Tranum. Vi har i løbet af året flere aktiviteter sammen, såsom besøg i spejderhytten, fælles idræt i hallen, babycafe og risengrød til jul m.m. Dagplejerne kommer tit forbi institutionen, så når børnene starter her, er de allerede kendte med de voksne og huset.

Desuden vægter vi leg højt, både på stuen og på vores legeplads.