Samarbejde med lokalområdet

Skovsgård Tranum Skole ønsker et tæt samarbejde med lokalområdet - både i Skovsgård og i Tranum.

Borgerforeningerne i Skovsgård og Tranum: Skolen har et tæt samarbejde med begge borgerforeninger i landsbyerne Tranum og Skovsgård.

Skovsgård Hotel: skoleafdelingerne får hver onsdag skolemad fra Skovsgård Hotel - og klasserne besøger fra tid til anden hotellet i forbindelse med diverse undervisning.

Skovsgård Multihus: Skolen benytter Skovsgård Hallen til blandt andet idrætsundervisning og den årlige traditionsrige Jul i Skovsgård.

Torslev- og Tranum Kirke: Skolen har et frugtbart samarbejde med begge kirker - blandt andet i forbindelse med  konfirmation, temauger og julegudstjeneste.

Lokale virksomheder: Hvor det er muligt i et undervisningsøjemed - der opsøger vi et samarbejde med de lokale virksomheder.