Beskrivelse af børnehaven

Børnehaven har åben fra kl. 6.15 til 16.55 hver dag, dog til kl. 15.55 om fredagen. Børnehaven kan kontaktes på 41913464.

Der arbejdes efter den styrkede læreplan. Alle pædagoger har i løbet af 2019 været på kursus i Den styrkede læreplan.

Forældresamarbejde: Vi står altid til rådighed for en samtale med Jer forældre angående jeres barns trivsel eller eventuelle problemer. Personalet har tavshedspligt. Desuden er der altid plads til en lille snak, om hvordan Jeres barn har haft det i dag, og hvad det har lavet.

Børnene er ude at lege hver dag, både på vores store legeplads men også i skoven og ved stranden. Derudover laves der forskellige aktiviteter alt efter årstiden og endelig vægtes leg meget højt.