Samarbejde med lokalområdet

Skovsgård Tranum Skole ønsker et tæt samarbejde med lokalområdet - både i Skovsgård og i Tranum.

Borgerforeningerne i Skovsgård og Tranum: Skolen har et tæt samarbejde med begge borgerforeninger i landsbyerne Tranum og Skovsgård.

Skovsgård Hotel: Eleverne i skoleafdelingerne har mulighed for at købe skolemad fra Skovsgård Hotel - og klasserne besøger fra tid til anden hotellet i forbindelse med diverse undervisning.

Chenillen: Eleverne i skoleafdelingerne har mulighed for mandag, tirsdag, torsdag og fredag at købe mad fra Chenillen til levering sammen dag.

Skovsgård Multihus: Skolen benytter Skovsgård Hallen til blandt andet idrætsundervisning.

Torslev- og Tranum Kirke: Skolen har samarbejde med begge kirker - blandt andet i forbindelse med konfirmation, temauger og julegudstjeneste.

Lokale virksomheder: Hvor det er muligt i et undervisningsøjemed, opsøger vi gerne et samarbejde med de lokale virksomheder.